Zápisník na recepty


Jednou jsem tento receptář tvořila
výšivka stejná jenom s trochu jinými látkami (je to již 8 let).

Zápisník na recepty, který nemusí být schovaný
někde ve skříňce, ale může být i ozdobou kuchyně.


Toto tvoření mě moc baví
a ještě raději mám focení.



Opět jsem použila jako dekoraci starou krabičku Oetker
a několik lžiček.


Jak se říká "kovářova kobyla chodí bosa",
já si recepty do zápisníku nepíšu.

Mám šanon, kam si je dávám vytištěné,
ale na šanon jsem si vyšila a ušila krásný látkový kabátek.





Mějte hezké únorové dny !!!



Komentáře

  1. To je nádhera a moc hezky nafoceno.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, je moc krásný, vyladěný do posledního detailu.
    A fotky, ty máš vždycky parádní!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vše perfektní jako vždy ! Naprosto souhlasím- takový zápisník by byl ozdobou kuchyně.
    Hezké dny, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baví mě tvoření takových nezbytností pro život. Krásné dny !

      Vymazat
  4. Lezarts
    Zápasník k “nakousnutí”!
    Takový kousek si zaslouží čestné místo vkuchyni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zaslouží, proto jsem ho i tvořila, aby dělal parádu.

      Vymazat
  5. Jitko, tak ten se fakt povedl.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci