Poslední letošní ...


Ve vzduchu je skoro cítit jaro, tráva se zelená, prosincový sníh je jenom vzpomínkou.

Dnes je poslední den roku 2022, přinesl toho hodně dobrého i toho špatného ...

Vrátím se s vámi v čase do doby adventní.
Poslední víkend před Štědrým dnem byl krásně zimní
a my vyrazili do zámeckého parku v Častolovicích 
nasát zimní nostalgickou atmosféru.








Sníh křupal pod nohami, rybníček zamrzlý a nikde nikdo ...
to jsou chvíle, které pohladí duši a zahřejí u srdce.






Nepřišli jsme s prázdnou, kaštany vždy potěší jelena a jeho stádo,
chutnalo všem, kaštanů jsme rozdali spoustu.






Přeji vám ať je nový rok 2023 
především zdravý, šťastný a plný naděje



Komentáře

  1. Moc krásné fotky- ráda jsem se podívala, jako vždycky tady u Tebe.
    V novém roce přeji Tobě a Tvým blízkým jen všechno dobré !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, děkuji za zprostředkování vánoční návštěvy Častolovického zámku. Byla jsem tam v létě poprvé a byla jsem okouzlena. Se sněhem dostal nádech pohádkový. Přeji i tobě a tvým blízkým šťastný nový rok 2022, prožitý ve zdraví a lásce. Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, děkuji za krásné fotky. Tolik sněhu, to je jak z pohádky. Krásný a pohodový rok 2023. Rija

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná zimní atmosféra.
    I já ti, Jitko, přeji krásný nový rok - ať je takový, jaký si přeješ

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, moc děkuji za tu tichou nádheru a ještě jednou - PF 2023! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, moc hezké fotky, kochám se a přeji pohodový nový rok.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsme tam vloni byli. Ne teda v zimě, to bych manžela ani děti na výlet nedostala, ale v létě. je to tam moc pěkný :-) . Jinak my jsme si letošní Vánoce moc užily. S dětmi mají ty Vánoce úplně jiné kouzlo :-) . I manžel mě potěšil. Čekal na mě pod stromečkem krásný náramek , se kterým mě manžel úplně vyrazil dech :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci