Povelikonočně jarně i zimně


Velikonoce utekly a s nimi i jarní počasí,
ale tento víkend bude zase na chvíli jaro !


Letos jsem barvila vajíčka nazeleno ...


a beránkovi jsem spálila uši (poprvé za dlouhá léta).
Jak jsem četla různě na blozích, beránkům se letos moc nedařilo :-)


V pondělí ráno u nás bylo ještě teplo a slunečno
než se odpoledne přihnala studená fronta s větrem a lijákem.
Vyběhla jsem s foťákem na zahradu a zachytila kousek jara ...










Ve skleníku otužuji sadbu paprik, ráno ven a večer nosíme domů ...


... ředkvičky jsou malinké,  snad toto nevlídné počasí přečkají ve skleníku
spolu se salátem a kedlubnami.




A čtvrteční ráno byla pravá zimní atmosféra, ze které naštěstí už v poledne nezbylo nic.




Mějte hezký slunečný a teplý víkend !!!

Komentáře

  1. Jituško, moc se mi líbí tvá zelená vajíčka!
    Beránkům se letos skutečně moc nedařilo, já žádného nepekla, kdo ví, jak by dopadl :o)
    Je vidět, že zahrádkářskou sezónu si rozjela naplno, snad už bude jaro...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, sezonu jsem rozjela pozvolna, je stále hodně chladno ...
      Hezké jarní dny !

      Vymazat
  2. Jitko, počasí si s námi opravdu hraje a nezapře, že je duben :). Skoro léto střídá skoro zima :). A stejně jako Heleně se mi moc líbí tvá zelená vajíčka (i ten tácek na ně :))
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí je stále spíš zimní, snad se dočkáme.
      Tácek už mám léta, používám ho jenom velikonočně.
      Měj se hezky !

      Vymazat
  3. Vajíčka jsou moc hezká, líbí se mi.
    Ano, počasí si tedy s námi opravdu aprílově hraje. Na naší zahradě ještě ani zlatý déšť nekvete.
    Narcisy mají stále pevně zavřená poupata, jen čemeřice dělá co umí.
    Hezký víkend, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno je nějak zpožděné, začala nám kvést broskev, což v tomto počasí není zrovna to nejlepší ...
      Hezké dny !

      Vymazat
  4. Jo, komu se zelení...tomu se nelení 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohlo by se zelenit více, kdyby bylo konečně tepleji ...

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci