Leonardo ve Žďáru


V neděli jsem využili krásného počasí
a vyrazili na první letošní výlet na výstavu

LEONARDO

do Žďáru nad Sázavou.


Interaktivní výstava je určena pro všechny generace
a je pořádaná u příležitosti 
500. výročí úmrtí slavného renesančního umělce
Leonarda da Vinciho.

 
Všechny exponáty si můžete vyzkoušet,
ohmatat, nic není zakázáno ...


Nemůže chybět ani slavná Mona Lisa,
kterou si můžete upravit dle vlastní fantazie.


Největší zájem byl o sestavení anatomického modelu,
není to tak snadné jak to na první pohled vypadá.


Více informací o výstavě si můžete přečíst TADY




Počasí bylo až "kýčovitě" nádherné a tak jsem ještě 
stihli procházku k poutnímu kostelu
sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře.


U nás v Polabí jsme si letošní zimu 
sněhu skoro vůbec neužili.
Tady jsem spojili krásné jarní počasí
s procházkou ve sněhu.









Přeji vám hezké stále ještě zimní dny !!!



Komentáře

  1. Na Zelené hoře jsem ještě nebyla a tvé skoro reklamní fotky velmi lákají :-). Snad nám to někdy vyjde. Když ono je tolik míst, které bych chtěl člověk vidět...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, tolik míst bych chtěla vidět, jsem zvědavá kam nás letos cesty zavedou ...

      Vymazat
  2. Moc hezká místa Jitko. A jak píše Stáňa, tolik bych jich chtěla navštívit :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelenou horu nemáme až tak daleko, mám také spoustu výletních plánů na letošní rok ...

      Vymazat
  3. Jitu, podle fotek to vypadá moc dobře, věřím, že si užila Andrejka i vy.
    Zelená hora mě uchvátí vždycky, a v takovém počasí... nádhera!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejka si to užila, jak hraní tak i sníh, bylo to moc fajn.
      Měj hezké dny !!!

      Vymazat
  4. Jituško, díky za krásnou reportáž. U nás byla včera příšerná mlha, až dnes jsme po několika dnech bez mlhy. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo o víkendu krásné slunečné jarní počasí, bylo to moc fajn.
      Hezké dny !!!

      Vymazat
  5. Jitu,, někam se mi vytratil komentář:-0Psala jsem, že jsme na doporučení detské lékařky byli v sobotu u Vás v lese😊Do Žďáru mm už nalákala Hekenka, takže se brzy tata chystáme na výlet Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesní procházky mám ráda, už jsem tam dlouho nebyla. Ve Žďáru to bylo fajn, myslím, že Šímovi by se to také líbilo.
      Měj hezký víkend, Jitka

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci