Šicí stroj v novém kabátku

Mám starší šicí stroj a kryt z umělé koženky se mi vůbec nelíbil a ani se nehodil do šicího koutku, který postupně vytvářím. Podle starého krytu jsem si udělala střih a ušila nový s fialkovým proužkem ze stejné látky, kterou mám na podsedáku na židli. Kapsičku jsem ozdobila vyšitým monogramem a kytičkou. Aby pěkně držel tvar celý jsem ho podšila vatelínem a rubová strana je z bílé látky ze starého povlečení.
Dalo to sice trochu práce a přemýšlení, ale potah se mi povedl podle mých představ.


Hezký víkend pro všechny přeje Jitka






Komentáře

  1. Jitko,
    nový kabátek se ti moc povedl. Určitě se ti v tom tvém koutku pěkně šije... a báječně relaxuje...
    hezký víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko,
    šicí stroj má krásný nový kabátek. Jsi šikovná švadlenka. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jitko,latka kterou jsi na novy kryt zvolila je moc hezka a vysivka to jeste romanticky doladila. Davam velkou jednicku z hvezdickou:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to je krása! Taky by se mi takový hodil, mám taky "krásný" koženkový...Jituško, moc se ti povedl, a ještě ladí s celým koutkem na šití, fakt nádhera!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš,
    je krásný! A v Tvém koutku
    to bude moc pěkné a ladí to se sedáčkem na židli.
    A ta výšivka - moc se Ti to povedlo. Jsi šikulka.
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, skvělý nápad!!! Krásná práce :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Jituš,

    smekám, šicí stroj má nádherný potah s nádhernou výšivkou. Je tak pevný. Já jsem měla na svém stroji také nějaký pvc potah a ušila jsem na něj pouze z látky, ani jsem ho nevyztužila a teď to vidím jako velkou chybu. Musím jí brzo napravit. U Tebe vidím, že to jde a tak krásně..

    Děkuji také za odkaz na nádherný obchod s úžasným nábytkem. Uložila jsem si ho, protože tam musím jednou ject.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Moc, moc hezké .....
    Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  9. MILÁ JITUŠKO, NOVÝ KABÁTEK NA ŠICÍ STROJ JE NAPROSTO DOKONALÝ VYPRACOVANÝ DO SEBEMENŠÍCH DETAILŮ JSI ÚŽASNĚ ŠIKOVNÁ.
    KRÁSNÝ VÍKEND ZDRAVÍ ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný domeček pro stroj!!! Nenašel by se někdo kdo by mi něco takového taky ušiil? :-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci