11. srpna 2010

Cuketové léto

Cukety pěstujeme mnoho let a letos se obzvláště povedly. Máme na zahradě tři ohromné rostliny a na nich cukety uzrávají jedna za druhou. Sklízím je skoro obden. Zpracovávat je už ani nestačím. Proto se mi hodí časopis Žena a kuchyně - 100 x cuketa, který dnes vyšel a obsahuje stovku cuketových receptů. Mnoho z nich je opravdu lákavých a určitě je v nejbližších dnech vyzkouším. Je to dobrá inspirace pro všechny, kteří mají cuketu rádi ve všech podobách.






8 komentářů:

  1. Ahoj, cukety mám veľmi rada, asi ako každý, na všetky možné spôsoby. Oslovila ma zelená farebná cubuchta, pôsobí tak exoticky ;o). Pri bohatej úrode môžeš mať cuketové celé menu od polievky až po dezert a následky: žiadny KONIEC zelených VODNÍKOV V ČECHÁCH.
    Krásne leto.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybys holka nebydlela tak daleko, tak si k tobě přijedu na cukety. Jsou dobrý a moc zdravý.
    Taky mě zaujala ta cubuchta !!!!
    měj se
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa kamarátka krmí s cuketou, lebo tiež ich skúša na sto spôsobou... A celkom mi chutí.:o))
    A pekné fotky sa ti vydarili!

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem ochutnala cuketové bramboráčky, mňam :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jituš,
    moc hezké fotky!!
    Cukety mám také moc ráda!! Musím říct, že mně se líbí i jako rostlina.Chodím se dívat na jejich květy-jsou nádherné. Máme letos dvě a také spoustu cuket.
    Také zkouším různé recepty. Podívám se, jestli u nás mají ten časopis, hodil by se.
    Podle televizního receptu vařím i polévku-ta je výtečná!!
    Tak přeji krásné cuketové dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. TAKÉ SE PŘIDÁVÁM K OBLÍBENCŮM CUKETY .
    MÁM DVĚ NACHYSTANÉ NA PEČENÍ A NA VAŘENÍ .
    UŽ SE TĚŠÍM JAK SI POCHUTNÁME .
    MĚJTE SE HEZKY .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško,moc děkuji za tip na časopis, už ho mám a pekla jsem bábovku a musela jsem díky ohlasu dělat repete :o))) Krásné dny Mokopa

    OdpovědětVymazat
  8. :-) Judith, tento časopis si kupujem a práve toto číslo ma obzvlášť potešilo, pretože nám cukiny už prerastajú cez hlavy. Farebnú cubuchtu som piekla a nevedeli sme sa jej dojesť. Aj špízy sú vynikajúce. Dobrú chuť! L

    OdpovědětVymazat