Mrazivé dny

 

Mrzlo a sněžilo, prostě taková normální zima,
kterou pamatuji z mého mládí.
Nyní je to něco !! když pár dnů pořádně mrzne.
Mrazivé dny jsem si užila hlavně o víkendu,
bylo slunečno a teploměr klesal pod deset stupňů.

Mráz v našem skleníku vytvořil úžasnou kresbu,
která připomínala bujnou vegetaci někde v divokém pralese.

Postavila jsem se doprostřed skleníku a užívala si těch pár minut
než slunce svými paprsky nádhernou malbu zničilo.


Nedělní ráno bývá někdy lenivé, ale já jsem vstala brzy,
abych mohla v tento poslední mrazivý a slunečný den
jít s našim Bartíkem hned zrána do lesa a užít si to.


Hodinová procházka udělal dobře tělu i duši.

Byl klid, sníh křupal pod nohama,
paprsky jemně šimraly do obličeje.

Jen já a pes ...



Výhled z kopečka na vlnící se krajinu Vysočiny.

Kříž není křížem, ale je to posed pro dravce.
Na poli je jich spousta,
na podzim je tam dávají myslivci.


Náš rybníček u domu po třech letech zamrzl.
Vytáhla jsem s dcerou brusle
a užila si tyto výjimečné chvíle.


Jako malá jsem tam bruslila snad každý rok.
To ještě zima byla zimou.


Pečení, které jsem si "schovávala" na mrazivé dny


z blogu Mon Café Blog


Recept se povedl, štola mi chutnala
a ledová poleva dotvářela víkendovou mrazivou atmosféru.


Do této formy od Nordic Ware jsem se zamilovala už před časem.
V lednu byla ve slevě, tak nebylo co řešit ...

Myslím, že bude univerzální na moučníky po celý rok.



Tohle je (doufám) dočasný přírůstek u nás doma.
Sousedovic kočka k nám občas chodila, přeběhla zahradu, pokoukala a zase šla domů.
Bohužel její doma se smrsklo na jednoho člena, rodina se rozpadá,
její panička se s dětmi odstěhovala a zbývající člen rodiny asi moc nefunguje.
Je nám to líto, je to zvířátko, které za problémy lidí nemůže ...
Krmíme ji, zdržuje se u nás na dvorku, tak uvidíme co bude dál ...
Je přítulná, mazlivá, ale my kočku hodně let nemáme, s naším Bartíkem si zatím nerozumí.



Mějte hezké dny, nyní opět blátivé !


Komentáře

  1. Lezarts
    Nádherná skleníková, krajkářská galerie!

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, krásně mrazivý příspěvek, tak to má v lednu být. Je prohřátý tvým dobrým srdcem, kočička je roztomilá.
    Forma je nádherná, taky jsem po ní pokukovala, chlebíček lákavý.
    Posílám pozdravy a pohlazení pro Bártíka. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Mráz to prostě umí. Čas ukáže co a jak s kočičkou bude.
    Forma se mi moc líbí. No a chlebíček taky !
    Měj se moc hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, ledové květy jsou nádherné a bábovka i forma taky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci