Vánoce s trochou nostalgie ...


je takové moje malé, ale milé tvoření.
Baví mě kombinovat hotovou výšivku s látkami.
Chtěla jsem, aby podšálek vypadal trošku "starý",
použila jsem látky s nostalgickým nádechem
a vše doplnila mašličkou s rolničkou.


Hodně let si kupuji malé závěsné figurky,
které působí jako ze starých časů.
Ty na fotce jsou koupené letos a doplní tak moji sbírku.

Dlouho jsem snila o tom, že si jednou pořídím
kruh nebo věnec, na který je všechny pověsím,
ale stále jsem nemohla padnou na ten pravý.

Až letos to byla láska od prvního pohledu.
Závěsný kruh s větvičkami jakoby zasněženými,
vyplňují dráty, na které se dají věšet další figurky.



K bílému andělíčku, který nám dělá společnost o vánocích už mnoho let,
 jsem si koupila ve stejném stylu druhého v zelené barvě.
Krásně se doplňují zavěšené na staré poličce ...


Zavěšený kruh se spoustou figurek nových i těch co mám již spoustu let.







Večer při svitu světýlek ...


Letos jsem použila na skořicové tlapky jenom staré formičky.
Mám je ráda, mají patinu starých časů a pamatují toho opravdu hodně.

Tlapičky peču podle Apetitu z roku 2004, příští rok to bude výroční pečení ...




Adventní věnec na dveřích, každý rok skoro stejný, 
ale pokaždé přírodní z větviček naší jedle.


Tohle je už je jenom vzpomínka na letošní sníh.
Vánoce budou opět na blátě, ale se sněhem by to byla taková nádhera ...



Přeji vám krásný třetí adventní víkend !

My dnes za kulturou, moc se těším ...

Komentáře

  1. Milá Jitko,KRÁSA,KRÁSA.Jitka(taky).

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, krásná předvánoční atmosféra. A nápad s věncem se zavěšenými figurkami je zajímavý.
    Hezkou třetí adventní neděli, už bude za pár hodin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápad s věncem jsme "okoukala", moc se mi líbil. Přeji klidné dny !

      Vymazat
  3. Jituško, krásné šití i vyšívání, moc krásné zdobení. Je to tvůj styl, neuhýbáš z něj a výsledkem je opravdu krásný.
    Ty fotky cukroví, to jsem se nejednou ocitla v kuchyních babiček, já jste ty formičky alespoň použila jako dekoraci v kuchyni.
    Věřím, že jste měli krásný večer, užij si krásnou neděli.
    A zítra!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, však víš co mám ráda. Děkuji za příjemný pondělní podvečer a měj se hezky a hlavně vše v pohodě !

      Vymazat
  4. Krása to je ! Tvoje zdobení dýchá pohodou, trochou nostalgie, ale i přítomností.
    Měj příjemnou třetí adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nostalgii můžu, to mám ráda ... Krásné a pohodové dny !

      Vymazat
  5. Lezarts
    “Trocha nostalgie, nikoho nezabije”:-). Věnec je moc krásný i figurky.
    Podkafíčko k tomu hezky ladí!
    Uvidíme, zda jsme si už neužili zimu na Mikuláše?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že když jsme si začátkem prosince sníh a zimu na chvíli užili, že už "stačilo". Každý rok je to jen na chvíli a ještě dlouho před vánoci. Je to škoda, že vánoce budou zase šedé a blátivé. Hezké a klidné dny !

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci