Letní dny ...



V pondělí brzy ráno začalo astronomické léto
a dny, které mu předcházely, byly horké až moc.

Úvodní fotografie je z prvního letního západu slunce, který vidím z naší zahrady.
Je jenom málo dní v roce, kdy slunce zapadá až za les.
Brzy se posune a bude zapadat nad polem s výhledem na Kunětickou horu.


Stále na zahradě kvetou pivoňky.
Přežily několik vydatných dešťů, tropické dny i noci
a snaží se krásu rozdávat až do posledních poupat.




V sobotu ještě za vlahého rána jsem si natrhala kytici
ze všech čtyř druhů, které mi kvetou.
Voní krásně, jemně ... mám jejich vůni moc ráda.


V létě moc netvořím, není  čas a chuť, 
v šicím koutku v podkroví je v letních horkých dnech moc teplo ...

Alespoň něco málo z poslední doby:

Chrpy jako narozeninový dárek pro Ilonku na blogerské setkání.
Chrpy miluje, tak volba výšivky byla jasná.



Tyto podšálky jsem nazvala "Čarovná zahrada"
připomínají mi zahradu plnou tajemna a skrytých zákoutí.


Na blogerské setkání po dlouhých osmi měsících
jsem ušila romantické s růžemi pro letní dny i večery.




První letošní letní západ slunce od nás ze zahrady byl kouzelný.



Přeji vám pohodové dny a příjemné letní večery !!!


Komentáře

  1. Jituško, ty pivoňky…ach! Mám je tak ráda a jejich čas je tak krátký.
    Dárky si vykouzlila jako vždycky úžasné - prostírka mi dělá radost!
    Moc tě zdravím, Měj hezké dny! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pivoňky už jsou u nás na zahradě minulostí, teď se těším z růží a levandule.
      Přeji hezké léto !

      Vymazat
  2. Nádherný západ slnka i pivónie, mám rada tieto kvietky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pivoňky mám moc ráda, letos jsem si pořídila další ...

      Vymazat
  3. Pivoňky mi díky horkým dnům už téměř odkvetly- škoda.
    Tvoje dárky jsou moc krásné - precizní - jako vždy !
    Příjemné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teplo a přívalové deště jim daly hodně zabrat.
      Krásné letní dny !

      Vymazat
  4. Krása... Pivoňky to u nás letos vzaly hopem, nejdřív zima, pak vedro tudíž vše rozkvetly naráz... no a bouřky je dokonale “očesaly” Ani jsem neměla čas si je užít ve váze😒. Tak zas za rok..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem poslední květy uchovala alespoň na chvíli ve váze, ale to už je dnes také minulost.
      Přeji hezké letní dny !

      Vymazat
  5. Jitko, jaképak "moc netvořím" - takové krásy... Pivoňky jsou nádherné a západ slunce taky (u nás na chalupě v létě zapadá za sousedovic skladovací - romatika jako hrom ;-)).
    Přeju krásné lét

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám naštěstí vidím západ slunce přímo ze zahrady, tak se mohu kochat každý den ...
      Hezké dny !

      Vymazat
  6. Jitu,
    ty přesně víš, čím mě potěšit !
    Vše máš do detailu precizně zpracované :-)
    Všechny tvé letní prostírky, polštářky i levandulová palička mi teď zdobí a provoňují dům :-)
    Z krásy a vůně pivoněk se také právě těším !
    A západy, ach, vydržela bych se na ně koukat hodiny,..
    Měj krásné letní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti dělají moje dárečky radost. Levandulové paličky jsem už dlouho nedělala, tak třeba letos se o ně pokusím.
      Přeji ti krásné léto !

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci