Kouzlo vánoc


Je třetí adventní neděle a vánoce jsou skoro za dveřmi.

Vánoce mají pro každého jinou podobu.

Za mě barva červená a zelená,
určitě musí být u nás doma vánoce s nádechem nostalgie.

Takové jsou i minipolštářky ze souboru výšivek pod názvem

"Kouzlo vánoc"






Vánoční girlanda, ptáček, holčička se stromkem, vánoční cedulka ...

... motivy, které k vánocům patří a dělají je poetickými.




Dnes v podvečer jdeme poslouchat vánoční koledy
v podání dětí ze školy u vánočního stromu.
Pamatuji se, že vloni děti zpívaly a sněžilo.
Jsou to okamžiky, které si člověk uchová navždy ...



Mějte krásnou mrazivou třetí adventní neděli !!!

Komentáře

  1. Krásné, poetické, idylické. Hezkou třetí adventní neděli.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, tvé polštářky jsou opravdu překrásné a už celkem pěkná sbírka zdobí náš dům. Mám je moc ráda.
    Užij si dnešní adventní neděli a ve čtvrtek se moc těším! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu,
    dokonalé kouzlo Vánoc :-)
    Já mám to štěstí, že tě znám osobně a tvé polštářky mi celoročně zdobí celý dům :-)
    Ve čtvrtek se těším na viděnou !

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné. U mě také vedou červené vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez červené si vánoce neumím představit.
      Hezké předvánoční dny !!!

      Vymazat
  5. Jitu!!
    Kouzlo Vánoc...Tvé krásné romantické tvoření, které mám moc ráda..Mám Tvého koníčka a ten mi dělá velikou radost!! měj se moc hezky - předvánočně! Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné romantické polštářky!
    Pěkné adventní dny přeji, Romana

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, polštářky jsou opět nádherné s úžasnými vánočními motivy.
    Přeji krásný poslední adventní víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo moc děkuji a přeji krásné vánoční svátky !!!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci