Kutná Hora


Minulý prodloužený víkend jsme navštívili 
Kutnou Horu.

Procházeli jsme se starými uličkami
 a nasávali historii tohoto krásného města.


Chrám sv. Barbory není třeba představovat.
Vždy mě ohromí svojí majestátností
a umem geniálních umělců a stavitelů.






Trochu jiný pohled na Jezuitskou kolej.


Jsme v zahradách Jezuitské koleje. 
Je tady park s vodními prvky
a mnoho zákoutí k příjemné relaxaci.



Pro staré dveře mám při fotografování slabost:





Za lešením se skrývají dveře do Dajbychovy vily,


o které jsem psala TADY .

Je známá ze seriálu První republika.

Stojí na konci (začátku) České ulice.
Špatně se fotí, většinou na kraji ulice stojí zaparkovaná auta
a nyní je balkon zakrytý lešením.

Její krása by vynikla v krásné rozlehlé zahradě.
Tak působila v seriálu, ale realita je jiná.
Zahrada je velmi malá a z vily spatříte jenom tyto dvě strany.


Nakonec vtipný reklamní poutač u jedné vinotéky:

"Nechcete-li vy žít proto,
abyste mohli pít,
napijte se alespoň trochu,
abych mohl žít já !! "






Mějte krásné dubnové dny !!!


Komentáře

  1. Překrásné fotografie. V Kutné Hoře jsme byli před 14ti dny, je to úžasné město :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kutnou Horu mám moc ráda, je tam otisk historie na každém kroku.

      Vymazat
    2. To je pravda. A moc se mi líbí zachycení vstupních dveří. Ty modré bych ve svých fotograficích taky někde našla :)

      Vymazat
  2. Tam je nádherne!!!! Pamätám si ten starší príspevok, stačilo vidieť na fotke vilku a bolo mi jasné. Prechodila som s tebou virtuálne všetky výlety a každá z nich ma niečím zaujala. Teším sa na ďalšie fotky z tvojich potuliek :)
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsem ráda, že jsi taková pozorná čtenářka. Vila se mi v seriálu moc líbila, tak jsme malinko zapátrali a objevili ji a letos se k ní vrátili. Hezké dny !!!

      Vymazat
  3. Mám hodně stejných fotek z předloňské návštěvy KH....je tam nádherně .Jezdíme tam pravidelně .Miluji procházky v uličkách, stále je co objevovat..... H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokaždé KH překvapí něčím novým ... Její uličky jsou kouzelné.

      Vymazat
  4. Krásný výlet. A já musím přiznat, že jsem v Kutné Hoře nikdy nebyla, že ji znám jen z obrázků.
    Hezkou neděli přeji.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, že jsi tam nebyla, má svoji úžasnou atmosféru. My to máme asi 70 km, tak jsme tam každý rok.

      Vymazat
  5. Krásné místo, krásné fotky. Kutnou Horu jsme navštívili na podzim, před dvěma lety, cestou z Poděbrad. Je to nádherné město s bohatou historií. Také jsme se zajeli podívat do nedaleké Kostnice.
    Přeji pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Kostnici jsem před hodně lety byla, ale pro děti to moc není. S rodinou se raději touláme romantickými uličkami města, je stále co objevovat.

      Vymazat
  6. Nádherná inspirace! Určitě se tam vypravíme na výlet, jen co bude trochu tepleji.
    Pa, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam vyprav na výlet, stojí to za to !!!

      Vymazat
  7. Tvůj ůříspěvek mi vyloudil úsměv, vloni jsem nafotila téměř stejné foto:-)
    Prostě, Kutná Hora je náramě fotogenická!
    Je nádhera při každé návštěvě konstatovat, že je renovována do stále větší krásy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu je moc fotogenická. Byla jsem tam mnohokrát a fotky jsou vždy podobné. Je stále renovovaná do krásy !!!

      Vymazat
  8. Krásné fotky mého oblíbeného města!
    Jitu, přeji hezké jarní dny! Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, děkuji, právě se tam chystáme úplně poprvé.
    Ty dveře.. asi bych si jich úplně nevšimla, takto je při procházce určitě poznám. O vile jsem taky nevěděla, ráda si přečtu i starší příspěvek.
    Zdraví Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem tě inspirovala. Dveře to je prostě moje úchylka, staré mají duši a své kouzlo. Přeji ať se ti tam líbí !!!

      Vymazat
  10. Krásný čas v Kutné Hoře jste si užili. Staré domovní dveře jsou nádherné.
    K.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci