Modřenec


Zahrada u nás doma se probouzí
a převládá v ní

modrá barva

květů modřenců, hyacintů a ladoněk.


Po vydatných deštích a první jarní bouřce
se zahrada zazelenala
a všechny rostlinky závodí,
která bude vyšší a zelenější.


Toto "šťavnatě zelené" období
mám nejraději
jak na zahradě tak i v lese.


Výšivku modřenců mám hotovou od února
a předevčírem jsem zjistila,
že modřence už kvetou.
A tak mi nezbývalo nic jiného
než jarní dekoraci rychle došít,
aby byla aktuální s květy modřenců.






Modrou barvu jsem jako malá holka moc nemusela,
ale poslední dobou ji vyhledávám.

Modrá je prostě dobrá ...



Krásné voňavé jaro !!!

Komentáře

  1. Modrá je opravdu dobrá a výšivce to moc sluší. Krásné dny! Romana

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu,nádherná výšivka i kvetouci modrence u Vas na zahradě:-)I u nás už kvetou,ale mám jen malé trsy.Krasny aprilovy vikend!P.s. Doufám,že je u Vás doma vše Ok?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modřence se rychle rozrůstají, občas je musím i usměrňovat. U nás doma dobrý, jen se mi to v pondělí prostě nehodilo.

      Vymazat
  3. Nádherná výšivka, mám rada tieto kvietky, dokonca som ich dostala aj v bielom prevedení a sú tiež nádhernééé.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílé jsme také měli, ale nějak se nám vytratily, Ještě jsme měli takové modré kudrnaté a jsou také pryč.

      Vymazat
  4. Moc hezky vyšitý dekorační mini polštářek. Modřence už nám také kvetou a na příští rok je chci rozsadit na víc míst.
    Přeji příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modřence se množí rychle, jak cibulkami tak semínky.

      Vymazat
  5. Jiti, to je moc pěkný pidipolštářek. nám už také modřence kvetou.
    krásné jaro. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šlo to nějak rychle, nejdřív skoro nic a teď je záplava modrých květů.

      Vymazat
  6. ...souhlasím a jsem na tom s "tou" modrou stejně:-)
    Zase jedna krásná výšivka!

    OdpovědětVymazat
  7. Jíťo,jako vždy,dokonalé. Krásné fotky a výšivce to na knopkách kredence moc sluší. Měj se moc krásně. Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji za pochvalu, knopka je fotogenická, fotím tam skoro všechno.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Krásné polštářky! Mám moc ráda modřence!
    Jitu, přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci