Omalovánky


Omalovánkami

VÁNOCE

 od Johanny Basford jsem si udělala radost vloni v  adventním čase.

Podařilo se mi vymalovat vánoční stromeček


a houpacího koně, na fotce je začátek vybarvování.



Tuto autorku omalovánek jsem si oblíbila.
Její obrázky jsou pro mě návratem do času dětství a fantazie
a jsou mému srdci blízké.


Je to krásné občas zapomenout na vše kolem
a vrátit se do dětství, vzít pastelku a vybarvovat ...
Pastelky mi voní, ráda se jich dotýkám 
a  takovou barevnou paletu 72 pastelek jako mám nyní
jsem neměla ani v dětství.


Omalovánky od této autorky se mi rozrostly,
i když je obrázků zatím vybarveno málo,
ráda si je třeba jenom prohlížím.

Je to nekonečný zdroj inspirace a vždy něco nového objevím ...



Přeji vám pohodové, klidné a nádherně   BAREVNÝ    adventní čas   

Komentáře

  1. Moc hezké omalovánky, takový návrat do dětství!
    Dostala jsem diář s omalovánkami, ale ještě jsem nezačala...
    Měj hezký den, Jitu!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko já jsem se také k malování skoro rok nedostala, tak snad o vánocích ...
      Měj hezké dny ♥

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci