Záložka s holčičkou


Výšivka holčičky jako by "vypadla" z knížky Dva haranti,
která už hodně pamatuje.
Moje mamka ji četla ve věku naší Andrejky.
Předloha se mi líbila,
tak jsem všechno ostatní tvoření odložila
a pustila se do ní.


Vícebarevné a obšívané výšivky trvají
daleko déle než ty jednobarevné,
ale za dva večery byla holka na světě.


O knížce Dva haranti jsem psala na blogu už před mnoha lety:



Hlavičku panenky jsem si "vypůjčila"z šicího koutku,
dotváří tam atmosféru starých časů ...


... spolu s další hlavičkou ♥


Opět jsem vyšila zamilovanou záložku s balonkem.
Všechny tři záložky najdete v mém obchůdku.



Mějte hezký lednovo-únorový týden !!!


Komentáře

  1. Jitu, Tvé záložka jsou nádherné,líbí se mi úplně všechny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne záložky, tá s dievčatkom je roztomilá.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi líbila, tak jsem ji hned musela vyšít.

      Vymazat
  3. Opet krasa, za me nej asi balonek, i kdyz i ostatni jsou vydarene. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balonek je originální, už jsem jich vyšila několik.

      Vymazat
  4. Krásná záložka, vlastně všechny. Těžké si vybrat...
    Měj se krásně. Romana

    OdpovědětVymazat
  5. Milá záložka ... všechny jsou krásné !
    Zdraví Jarka.

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, chtěla jsem vychválit holčičku, ale ony jsou moc krásné všechny tři. Balonkovou mám na pracovním stole, je poruče, když potřebuji něco rychle založit (už nepoužívám pravítko :o))
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ji máš "poruce" a používáš.
      Hezké dny !!!

      Vymazat
  7. Jitko ta záložka s holčičkou je překrásná. zkusím tu předlohu někde najít.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud napíšeš svůj email mohu předlohu poslat nebo je na tomto odkazu: https://cz.pinterest.com/pin/538461699183164980/

      Vymazat
    2. Jitko, moc děkuji, prvně mi to nešlo otevřít, ale teď už to mám. děkuji
      Majka

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci