Víkendové radosti


Co může být krásnějšího než v sobotu ráno otevřít střešní okno
a dívat se na krásu, kterou nám letošní leden přichystal.

Opravdu se vydařil ♥
Včera jsme byli opět na běžkách, přes pole a pak do lesa,
všude klid a pravá zimní atmosféra.

 Jenom v zimě poznáte jak bohatý denní a hlavně noční život
mají zvířátka hned za plotem.
Některé stopy patří našemu kocourovi,
ostatní netuším, protože přes den tam nikoho nevidím.


V sobotu jsem měla chuť upéct slaný trhací koláč 
od Moniky z blogu U nás na kopečku.
Kdo ho nezná, recept najde TADY
Večer z něj nezbylo nic.


Nečekanou víkendovou radostí bylo nové číslo
časopisu Venkov a styl ...


... a v něm stránka s mými starými šicími potřebami.
Letí to, je to už přes dva roky,
co byl u mě Venkov a styl na návštěvě.


Originál s "kopií":



Jaro se blíží ... výšivka bude zdobit zahradní deníček.


A tady jedna velká radost ♥
Látky, které promění můj šicí koutek.

Fialová se mi už okoukala,
ale je také pravda, že čas  zanechal své stopy,
látky vybledly a některé flíčky zůstávají.

Nastal čas na změnu !!!


Kombinace červené a modré barvy mě moc baví ♥



Krásné dny plné sněhu a mrazu !!!

Komentáře

  1. Běžim do trafiky:)
    A látky jsou nádherné.
    Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Látky jsou krásné ♥, čekala jsem kdy konečně přijdou do prodeje.

      Vymazat
  2. Vydařená kombinace!
    Spportu zdar:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      Věřím, že sníh ještě chvíli vydrží.

      Vymazat
  3. Jitu, vidím, že jste měli moc hezký víkend. Látky jsou nádherné!
    Přeji pohodu i v pracovních dnech. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. ano ano, mám ten časopis a hned jsem poznala odkud je obrázek.
    látky jsou překrásné.
    Pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi tedy pozorná čtenářka, když jsi poznala, že patří ke mě.
      Látky jsou krásné, teď ještě zbývá všechno ušít.
      Hezké dny !!!

      Vymazat
  5. Také jsem hned poznala Tvoji práci, mám ji moc ráda. Gratuluji a těším se na další Tvé lahodnosti zde na blogu. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že můj "rukopis" je k poznání. Děkuji a přeji krásné dny ♥

      Vymazat
  6. Celý příspěvek je krásný - nejvíc se mi líbí ta výšivka na zahradní deníček.
    Přeju hezké dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nevím jak bude zahradní deníček vypadat, ale výšivka je hotová.
      Hezké dny !!!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci