11. listopadu 2015

Sněhové vločky ...


dnes svatý Martin nepřivezl ...
Na ty si asi nějaký čas počkáme,
protože venku to vypadá docela jarně.

Alespoň trochu zimní atmosféry
připomíná moje poslední tvoření:
obaly na papírové kapesníčky v zimní kabátku.


Malá drobnost, která je praktická, udělá radost
a je určitě hezčí než obyčejný igelitový sáček.

A radost může být ještě o kousek větší
když koupíte kapesníčky se zimní tématikou
(ale uznávám, že ty je zase škoda používat).



A tyto obaly jsem šila na naši  blogerskou schůzi,
kam se nikdy nechodí s prázdnou.
Holky ještě jednou díky za krásný večer
a spoustu nádherných dárečků ♥



A protože se blíží čas vánoční,
tak musí být i kapesníčky stylové.


A víte kolik zbývá času do Štědrého dne ???
Ani jsem tomu nechtěla věřit,
protože za šest týdnů máme předvečer nejkrásnějších svátků v roce.

Hezké dny !!!



6 komentářů:

  1. Krása, Jituško!
    Futrálek používám, kapesníčky jsem vyměnila :o)
    Tím počtem týdnů si mě trochu poděsila...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu,
    já děkuji za krásný obal na kapesníčky a nejen za ten !
    Sice ho nepoužívám já, ale Verča ;-)
    No, letí to !
    Tak užívejme každičký okamžik!

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, s takovým obalem na kapesníčky je den hned hezčí !
    Pěkný víkend přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat