Kolekce Petite Prints


Nádherné a výrazné látky kolekce Petite Prints od French General
mě inspirovaly k ušití kolekce výrobků,
které budou mít společný detail
a budou se vzájemně doplňovat.


Červenou barvu doplňuje ve stejném odstínu výšivka špulek
a všechny výrobky zdobí perleťové knoflíčky.


Pohrála jsem si i s názvem kolekce látek,
kterou najdete jednak na organizéru,
 zápisníku i na zadní straně kapsičky.


Zápisník a kapsička mají stejný vzhled,
staré perleťové knoflíčky
jsou malou ozdobou, která určitě potěší.




Nejvíce výšivek zdobí organizér a to hned tři,
ozdobou je i kovový přívěsek ve tvaru špulky s nití
a starý perleťový knoflík.






Maxi jehelníček, který moc ráda šiji
a ještě raději ho používám.

  


Špulky jsou všude,
staré dřevěné mají duši a už něco pamatují ...



Dlouho jsem si přála ušít kolekci věcí s motivem šití.

Přání jsem si splnila ...

... a pokud se vám líbí, můžete ji najít u mě v obchůdku.



Přeji vám krásné víkendové dny !!!


Komentáře

  1. Jitko, nádhera , nádhera ... každý kousek je úžasný !
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, obdivuji tvoji precizní práci, moc hezké!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, Jitu. Ta temná červená mi evokuje Vánoce, i když je na sluníčku skoro 20 stupňů...
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, tvoříš nádherné věci. Ráda se u Tebe chodím kochat na poctivou a precizně provedenou ruční prací :-) Krásné listopadové dny A.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci