Kouzelný čas hortenzií

 
Na naší zahradě nastává po odkvětu levandule 
další krásné období - čas hortenzií.
Letos jim mráz neublížil a květů je nepočítaně.

 
Srdíčko z kvítků hortenzie zdobí obal na zápisník.
Nádherně se hodí k růžové látce,
na níž kvítka jakoby symbolizují
jednotlivé květy hortenzie.




 
Na této krásce jsem napočítala skoro sto květů (jenom čtyři chyběly),
některé jsou v plném květu a jiné teprve začínají kvést.
Mám ji o to raději,
 že jsem si ji sama vypěstovala ze stonkového řízku
moji první koupené hortenzie,
 je to hodně let zpátky.
 

 
Modrá You & me,
kterou jsem si vloni koupila ve slevě
mě odměnila nádhernými modrými kvítky.

Růžová Love you kiss
zimu v pořádku přežila,
ale bohužel je letos bez jediného kvítku.

(Loňský příspěvek: Love you ... Kiss you me)
 



Přeji vám krásné letní dny !!!



Komentáře

  1. Jitu-
    to je nádhera!!
    Tak nějak vnímám, že máš Hortenzie moc a moc ráda!!
    Každým rokem jejich nádherné fotky a výšivka!!
    Ta letošní je opět nádherná!! ♥ úžasně sladěná, jemná...
    Užívej si jejich krásných květů a letních dnů!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, to je ako vždy samá nádhera:) Pekné leto ti prajem!
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. ...hortenzie jsou opravdu nádherné....ale vlastně nejen ty... tolik krásných kytek je kolem nás...
    Přeju pěkné dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Vyšité, živé, sušené, všechny jsou prostě krásné!
    Moc tě zdravím Jituško! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Kdepak hortenzie, ty jsou nádherné. U nás v Bohdanči mají u hlavní ohromná květenství. To bude asi půdou nebo smogem...:)
    Krásné léto,
    Kája

    OdpovědětVymazat
  6. Hortenzie jsem objevila letos poprvé (omlouvá mě, že až letos sadím svou první zahradu :-) ) a úplně je miluji!!! Mám je snad ve všech barvách a všude! Ty Vaše jsou nádherné!! Pěkný příspěvek, potěšil mě :-) Děkuji, Magda

    OdpovědětVymazat
  7. Bez Hortenzii si, už nedovedu naší zahradu představit. A v té krásné kombinaci s ruční prací, opravdová óda na tu vznešenou krasavici zahrad:-D!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Chválím krásné hortenzie i dobré pěstitelské postupy.Mimochodem modrá You and me je vynikající hortenzie z nového šlechtění, která kvete i na letošních výhonech. To byl skvělý nákup ! Fandím a držím palce. Pavel

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci