Cedulky na bylinkové zásoby



Dlouho jsem toužila mít na skleničkách s bylinkami cedulky, které by na první dojem působily "ošuntělým dojmem", prostě aby na nich byla vidět patina starých časů.


A tak jsem se pustila do hledání na internetu a stále to nebylo to pravé. Když už jsem to pomalu chtěla vzdát, objevila jsem stránky http://www.studiovertu.com/content.jsp?articleId=110, kde tyto cedulky prodávají. Krátké zklamání trvalo jenom chvilku, protože obrázky se dají rozkliknout na větší, uložit a vytisknout. A to už jsem věděla, že je to to pravé co jsem po celou dobu hledala.




Zbývalo mi najít správný podklad, na který obrázky nalepím a už jsem stříhala, lepila a během hodiny byly cedulky na světě. Lahvičky s dřevěným špuntem jsou od půllitrového šamponu z Botanicusu a cedulky se na ně náramně hodí. Mohla jsem do nich naplnit letošní sklizeň oregana a květů levandule.



Zbývající cedulky určitě najdou časem svoje uplatnění, mám ještě v záloze třetí sklenici od šamponu a do ní přijde majoránka (bude s nápisem Herbs, majoránka v předlohách bohužel není).

A protože vím, že by se tyto předlohy mohly některé z vás hodit přidávám i obrázek pozadí cedulek:


Přeji vám všem krásný začátek dalšího srpnového, ale ne příliš letního týdne.

Komentáře

  1. Jituško, ach to jsou krásné cedulky. S dovolením si je uložím, možná na ně taky přijde řada. Děkuji.
    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitka, sú nádherné, prajem veľa spokojnosti, pri pohľade na ne:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné cedulky, nádhera!
    Hezký den :). Mariana

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, jsou kouzelné, lahvičkám to moc sluší (taky mám dvě :o)). Velmi děkuji za odkaz a pozadí, jsi úžasná, že si se podělila.
    Příjemné odpoledne, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, vypadá to nádherně. Ale co to dá někdy času a úsilí, než si ty drobné radosti uděláme k obrazu svému :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jitko, jsou opravdu krásné.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jak ze starodávné "apatyky".
    Hezká práce.

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za tip. Snáď na cedulky tiež zostane čas.. Tvoje sú krásne.

    OdpovědětVymazat
  9. Cedulky jsou nádherné, mám doma hromadu starých lahviček a už konečně vím co s tímhle pokladem. Děkuji moc za úžasný nápad.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Jitka, toto ma očarilo. Dík za typ na tvorenie.

    OdpovědětVymazat
  11. JITUŠKO, KRÁSNÉ CEDULIČKY.
    OPRAVDU SE TI MOC POVEDLY.
    MĚJ HEZKÝ DEN A POHODIČKOVÉ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Jitus, to je nadhera. Dekuji, ze jsi se s nami o ni podelila a prozradila i postup. Mej krasne dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné, jak cedulky tak fotečky.
    Ukládám, to se může hodit! Iveta

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, velmi dobře sis vybrala. Ceduličky jsou krásné a vypadají opravdu jako staré časem... Jsi šikulka...na lahvičkách vypadají úžasně.
    Jako celek se mi to moc moc líbí.
    Hezké dny, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. Ďakujem za super návodík. :-) Šikulka!

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi pekne si to vymyslela, aj nádobky aj ceduľky, radosť variť :-) L

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi pekné cedulky, a celkovo som na tvojom blogu našla kopu nádhery a inšpirácie. Rada ťa znova navštívim.
    mončika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci