15. května 2011

Čas konvalinek ...

... bude pomalu končit.

Mám je moc ráda, a proto jsem si je vyšila,

abych se z nich mohla těšit celé jaro.

A je z nich další cedulka pro dekoraci.









Nevím jak vy ostatní, ale já většinu

volného času trávím venku na zahradě

a na blog mi moc času nezbývá.


Přeji vám všem krásné květnové dny
a celý příští týden.

14 komentářů:

  1. Jituško, to je krásný voňavý příspěvek!
    Jemné, čisté...prostě krásné.
    Moc se mi to líbí...
    Konvalinky mají nádhernou sladkou vůni,kdysi jsem je měla na zahrádce, škoda... už je nemám.
    Přeji hezký a pohodový nadcházející týden,moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jituško!!
    Tvoje visačky-ceduličky mám moc ráda!
    A tahle s konvalinkami je krásná a něžná.
    Tak ať Ti dělá radost - i když nám venku už konvalinky odkvetou..
    Přeji krásné dny
    a spousty hezkých chvil na zahradě :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jituško,
    tak u nás čas konvalinek teprve začíná:))Už se na ně těším až budou ve váze...
    Krásná cedulka moc se mi líbí! Já vyšívám prostírání:))
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jitus, nadhernaaa cedulka, konvalinky jsou takove krasne, nezne kytky, ktere ma asi kazdy rad a patri neodmyslitelne k jaru. Zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitus, krasna vysivka. Moc se mi libi i to olemovani tou tocenou stuzkou. Muzu se zeptat odkud beres ty krasne predlohy? Ja bych potrebovala nejakou s levanduli, ale zatim jsem nic nenasla. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, půvabné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za krásné komentáře, Kačence jsem již odpověděla u ní na blogu a i pro vás ostatní dáváme odkaz na levandulové předlohy:
    https://picasaweb.google.com/102459218117015154468
    je jich tam hodně moc ...

    Krásné dny plné sluníčka, Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. To je náádhera!!!! I my trávíme spoustu času na zahradě.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné konvalinky, ta výšivka je překrásná. I já konvalinky miluju, dostávám je každý rok ke dni matek a navždy je budu mít spojené se svými princeznami...
    Krásný večer, Lucie

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, Tvoje visačka i kytička jsou moc krásné jemné moc jim to spolu sluší,hezky tvořivý den Daja.

    OdpovědětVymazat
  11. krásné a něžné, potěšilo

    OdpovědětVymazat
  12. MILÁ JITUŠKO,
    TA VISAČKA JE NÁDHERNÁ A TA VÝŠIVKA DOKONALÁ JSI ÚŽASNÁ MOC SE MI LÍBÍ OBDIVUJI TVOU ŠIKOVNOST.
    PŘEJI KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná visačka...udělaná do všech detailů :) Konvalinky mám vysázené v zahrádce, ale nějak se jim nechce růst :),tak jsem si musela pořídit aspoň umělé,jako dekoraci do vázičky :)

    OdpovědětVymazat