Prázdninové Častolovice

 


V Častolovicích jsem docela často, letos se mi podařilo tam být i v době prázdnin.

Jenom sama ... 

tedy uprostřed dalších mnoha desítek lidí, 
ale na fotkách to moc vidět není.

Každý rok mám tady na blogu několik příspěvků ze zámeckého parku,
ale nedá mi to znovu ukázat krásu a romantiku tohoto prostředí.
A dají se objevit i další neokoukané detaily.


Zahrada v květu růží, plaménku i hortenzií ...
a mnoha dalších letniček.






Na nádvoří jako by nikdo nebyl, stačí jenom jiný úhel pohledu.
Na druhé straně u kavárny byly davy lidí ...





Pozdravila jsem i našeho oblíbence a dokonce se nechal krmit z ruky.














Poslední tři fotky jsou z hradozámecké noci v roce 2019.
Tehdy jsme tady byli a užili jsme si zámek
za svitu svíček a  lamp.
Byl krásný vlahý letní večer a pamatuji si,
že druhý den se ochladilo a byl podzim ...


Tuto sobotu 26. srpna bude v celé republice další hradozámecká noc.
Tady v Častolovicích budou večerní prohlídky zámku
a nádvoří bude otevřené až do jedné hodiny.

Mám tuto akci ráda.
 Pocit, že si užívám zámek i potmě, mimo normální otevírací dobu
a někde ještě s jedinečným programem přináší moji duši radost.

Vloni jsme byli shodou náhod na zámku Hluboká.
Prožili jsme tam krásné chvíle s průvodci v dobových kostýmech,
programem a také kouzelníkem.

Hned bych se tam rozjela znovu, kdyby to od nás nebylo tak daleko.


Letos nás čeká zámek o mnoho menší, ale přímo se zámeckým pánem ...
Neprozradím kde, ale těším se moc.



Užijte si poslední srpnový víkend
ať už na hradu či zámku nebo v klidu domova !

Komentáře

  1. Jitko, vyloženě lákavé fotky. Já jsem v Častolovicích nebyla a když na ně koukám, tak bych se tam hned rozjela :)
    Hezký blížící se víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy si udělej výlet, stojí to opravdu za to. Hezké dny !

      Vymazat
  2. Krásné fotky kouzelného, milovaného místa!
    Jituško, v sobotu si to v Kostelci užijte! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky z krásného místa !
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Častolovicích se fotí samo, pro fotografa ráj ...

      Vymazat
  4. Taky jsme si udělali v létě výlet do Častolovic a moc se nám tam líbilo :-) . Celkově jsme letos konečně hodně cestovali. Daří se mi přes investice do P2P vydělávat dost peněz, tak pak můžeme s rodinou cestovat. Ono se to nezdá, ale každý výlet něco stojí. To je vstup na zámek, zoo atd., oběd, něco pro děti a člověk jen kouká, jak peníze letí :-D .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci