Coeur de Provence podruhé


Je to už devět let co jsem vyšila polštář s názvem podle výšivky

 Coeur de Provence
(odkaz tady )

Tehdy jsem s vyšíváním začínala,
z dnešního pohledu se mi
polštář jako celek zase až tak úžasný nezdá.
Je to použitím materiálu, na který jsem vyšívala i látkou,
která léty vybledla.


Asi před dvěmi lety jsem tady psala, že bych ho chtěla
vyšít ještě jednou a lépe.

Chtěla jsem ho mít barevně sladěný s doplňující látkou
a tak jsem nejdříve vybrala látky a potom teprve barvu
vyšívací bavlnky.


Pro srovnání oba dva polštářky.




Vyšívací bavlnku se mi podařilo dokonale sladit s látkou,
která je starobyle romantická.



Mašličky na zavazování
je to malý detail, který ve výsledku udělá mnoho.




Levandulový čas je pomalu minulostí ...

"Srdce z Provence"

mi ho bude připomínat stále.



Krásné srpnové dny !!!

Komentáře

  1. Jitko, oba polštářky jsou pěkné, ale ten nový se mi líbí o kousíček víc. Myslím, že je to barvou použité látky (výšivky máš perfektní oboje ;-)) - ta do režna se mi k motivu hodí nějak víc. Ale je to jen při srovnání. Jinak jsou fakt krásné oba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na režnou látku vyšívám moc ráda, také si myslím, že se k výšivce hodí více.
      Děkuji a přeji hezký víkend !!!

      Vymazat
  2. Jituško, dobře si na ten první pamatuji, dokonce si mi předlohu posílala. Ty už máš druhý a já se k vyšívání ještě nedostala. Už ten před lety mi připadal dokonalý, teď vidím, jak na sobě pracuješ... je to nádhera!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, můj pokrok ve vyšívání je vidět, na tom prvním polštáři vidím spoustu nedostatků.
      Měj hezké dny !!!

      Vymazat
  3. Krásné jsou oba, ale ten nový by dostal k jedničce ještě hvězdičku. Prostě čistá perfektní práce.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Oba polštářky jsou krásné. Perfektní práce. U toho nového se mi líbí to zavazování na mašličky. Také mám takto řešené dva povláčky.
    přeji krásný den. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mašličky dají polštáři něco navíc.
      Hezké dny a děkuji !!!

      Vymazat
  5. Krásne su oba vankúše.
    Môžem vedieť, čo je to za látku na vyšívanie? A prípadne kde ju kupuješ? Ďakujem.
    Pekný deň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Látku kupuji na e-shopu nbvysivani.cz. Konkrétně se jedná o látku firmy Zweigart - ZW3279-54 Aida 14ct Rustico, materiál: 51% bavlna,34% viskoza, 15% len. Patří k mým nejoblíbenějším.
      Hezké srpnové dny !!!

      Vymazat
  6. Jitu, já už nemám v tvé vyšívací dokonalosti slov, nádhera nesmírná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko děkuji moc a přeji hezký zbytek prázdnin !!!

      Vymazat
  7. Tedy vy jste umělkyně,smekám,krásná práce!!!
    Irena N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci