Lískový oříšek


Letošní úrodný rok přinesl i bohatou úrodu lískových oříšků,
které začaly zrát a padat už koncem srpna.

 Máme dva letité lískové keře,
 jeden má oříšky podlouhlé s měkčí skořápkou
a druhý má větší kulaté, ale skořápka je silnější.


Oříšky jsem přinesla holkám na blogerské setkání
a aby byl sáček s oříšky zajímavější,
jeden oříšek jsem vyšila a nalepila
na dřevěnou cedulku.




Na lískových keřích to nevypadalo,
ale oříšků je celá velká přepravka na ovoce.




Mějte krásné dny stále ještě babího léta !!!

Komentáře

  1. Jituško, ještě jsem sice louskat nezačala, ale je to skvělý dárek! A ta cedulka, to je jako třešnička na dortíku!
    Moc děkuji a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, Jitko :)
    U nás nikde líska není. Bohužel. Ale lískové oříšky máme rádi.
    Ten tvůj vyšitý je moc pěkný.
    Přeji hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková úroda je jednou za čas, letos byla megavelká.
      Díky a přeji krásný víkend !!!

      Vymazat
  3. Pekná výšivka a milý darček.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, velikánskou úrodu máš !
    I já jeden velký sáček dostala, spolu s nádhernou cedulkou :-)
    Lískové oříšky miluji,takže za mě TOP dárek !
    Děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se dárek hodí, lískové oříšky mám také ráda.
      Hezké dny !!!

      Vymazat
  5. Jitko, vy máte zlaté ruce a nápady k nezaplacení.Která z nás nechtěla být někdy Popelka...

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, nádherná výšivka. Neměla byste na ní rozkreslení? Krásné Vánoce přeji. Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napište mi na můj email judith@seznam.cz a já vám předlohu výšivky pošlu.
      Pohodové vánoce, Jitka

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci