Velikonoce s Beatrix ...


... POTTER  a jejími zvířátky.

Možná si pamatujete, že jsem vloni vyšívala "Hoplinčiny králíčky"
jejichž předlohy jsou podle ilustrací anglické spisovatelky a ilustrátorky
Beatrix Potter.
Letos jsem vyšila o něco větší výšivky a to

 králíčka a kachnu Jéminu

Předlohy na vyšívání jsou moc povedené.
Vyšitá zvířátka vypadají jako by vyšla z ilustrované knížky. 


Obrázky Beatrix Potter mám moc ráda.
Nádherné pohlednice s postavičkami zvířátek
mi poslala Jaruška (REDNEVAL),
aby mi udělala radost.
Radost byla a velká





Možná víte (nebo jste už viděli se svými dětmi),
 že v kinech právě uvádějí film Králíček Petr,
který je natočený podle příběhu od Beatrix Potter "Peter Rabbit".
Jedná se o hraný film s živými herci a animovanými zvířátky.

Viděla jsem, ale ...
Králíček Petr má do něžné postavička, tak jak ji napsala Beatrix daleko.
Prostě je to moderně zpracovaný akční příběh,
tak jak to dnešní doba žádá a na co jsou dnešní děti zvyklé.

Možná mám tu smůlu, že mám knížku a příběh znám ...
Při sledování filmu jsem se od toho musela odpoutat.
Za mě tedy celkem dobrý, hlavně že dcera byla spokojená.


Pro porovnání originál a výšivka:




Pro mě je svět Beatrix Potter kouzelný, pohádkový ...
Ilustrovaná zvířátka i místo, kde žila
je pro mě jako pohlazení po duši.



Přeji vám krásné svátky jara  





Komentáře

  1. Krásně provedená (a povedená) výšivka, od malovaného originálu téměř k nerozeznání. Přeji krásné prožití svátků jara! Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, předlohy jsou prostě dokonalé a to se pak krásně vyšívá. Hezké jarní dny !!!

      Vymazat
  2. Jitu,
    Ty víš, jak udělat nádhernou velikonoční radost!!! A já vím, že ty pohlednice jsou v těch nejsprávnějších rukou..
    Beatrix Potter já mám prostě moc ráda a bude pro mne navždy nejúspěšnější autorka literatury pro děti ♥ Je to svět, do kterého já moc ráda vcházím..moc mne Tvůj dnešní příspěvek potěšil.
    Ty výšivky jsou opravdu nádherné, fotografie pro srovnání jsou toho důkazem.
    A víš co?? já ani ten nový film vidět nechci...mám ráda ten starší biografický film o části jejího života, kde zvířátka krásně ožívají
    Jitu, krásné svátky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško však víš jakou mi pohledy udělaly radost. Biografický film o Beatrix se mi podařilo vloni koupit na DVD, letos jsem ho už viděla 2x, prostě vždy mě pohladí po duši.
      Přeji ti krásné JARO !!!

      Vymazat
  3. Krasne... vsetko... citanie i obrazky... a prenadherne vysivky... Pozdravujem ...L.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné výšivky i celý článek. Film o Beatrix
    mám taky moc ráda. Navštívila jsem v Anglii kraj a místo, kde Beatrix žila. Je to kouzelné místo.Krásné Velikonoce.
    hanap

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To v dobrém závidím vidět místo, kde Beatrix žila. Musí to tam být nádherné.
      Krásné jaro !!!

      Vymazat
  5. Miluju tyhle obrázky! A vyšité jsou dokonalé!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je také moc ráda, jsou něžné ... Proto jsem si je vyšila.
      Hezké jarní dny !!!

      Vymazat
  6. Jitu, pohledy poslala Jarka opravdu do těch pravých, neskutečně šikovných a precizních rukou.
    Beatrix Potter byla prostě úžasná dáma!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to úžasná dáma s velkým talentem.
      Měj hezký konečně jarní týden ♥

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci