10. května 2017

Hraji golf a cestuji ...


... komu z nás by se takový život nelíbil.

Aspoň ve svém tvoření jsem nechala pracovat fantazii
a vznikl zápisník pro milovníky golfu 
a také pro ty, 
kteří mají rádi daleké cesty.




Obrázek golfistů jako vystřižený z hodně starého časopisu
zdobí přední stranu zápisníku.


A na vnitřní zadní straně je kapsička na papírky,
vzkazy, důležité informace ...



Cestovní deníček pro cesty daleké ...



... zdobí i  vnitřní strany zápisníku staré mapy.




Přeji vám krásně slunečné a teplé májové dny !!!


8 komentářů:

  1. Golf sice hrát neumím, ale cestování mě baví...moc! Krásný zápisník!
    Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S golfem jsem na to podobně a cestování mě také baví.
      Hezké dny !!!

      Vymazat
  2. Zápisník jedna báseň. Nápaditý,neotřelý.
    Hezký den !

    OdpovědětVymazat
  3. Oba zápisníčky vypadají úžasně. Golf sice nehraji, ale cestování mne moc baví.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně. Hezké jarní dny !!!

      Vymazat
  4. Vymazlené, vkusné, kouzelné!
    U tebe, Jituško, to ani jinak nejde!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko díky ♥
      Přeji krásné jaro !!!

      Vymazat