Na recepty


Zápisník s recepty nemusí být jenom schovaný
v kuchyňské skříňce, ale může být i ozdobou kuchyně.


Zdobí ho výšivka lžíce s puntíkatou mašlí,
kterou doplňují  červeno béžové látky.



Ještě jedna malá výšivka se skrývá na zadní klopě receptáře:





Tento receptář dělá radost už někomu jinému než mě
a jsme ráda, že se líbí.

Já si recepty nepíšu ručně, ale dávám přednost rychlejší
variantě - oblíbené recepty si vytisknu, uložím
do průhledných obalů a dávám do šanonu,
na který jsem ušila látkový obal a ozdobila ho výšivkou

A jak je ukládáte vy doma ???
Píšete, kopírujete nebo máte svůj vlastní styl ukládání ...


Mějte hezké dny začínajícího jara  

Komentáře

  1. Ahoj Jitu, tento receptář je nádherný. Já ukládám recepty ručně psané, je to taková má památka na lidi, kteří mi je dali. Už mám třetí sešit ... A všechny recepty u nás frčí. Sama se chystám na látkové obaly na kuchařky,jen co mi přijdou látky. Měj se krásně Romana

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu,
    tak tento sešit na recepty se ti opravdu povedl !
    Zrovna jsem uvažovala o nějakém jako dárku k narozeninám pro synovu přítelkyni.
    Ale nejsem tak zručná jako ty, stroj mám už přes měsíc v opravně a momentálně žádné tvoření nedávám!
    Tak snad se k němu někdy také dopracuji!
    Jinak já mám receptů plnou skříňku a takovou všehochuť;-)
    Mám několik sešitů ručně psaných receptů, pak i jednotlivývh papírků, co mi kdo na vyžádání dal, plno kuchařek, vařím dle jediné a taky desítky vytištěných receptů.
    Sama se v tom orientuji,ale úplně dokonalý řád a systém v nich nemám.
    Krásný víkend s dobrým jídlem!

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, ten je prostě dokonalý! A stydím se za ten svůj sešit - základ kroužkové desky a asi tisíc různých papírků...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle obal je vážně vymazlenej ♥ moc se povedl a majitelce závidím !!! Iva

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci