8. března 2015

Novinky v šicím koutku


Před časem jsem si udělala radost tím,
že se mi podařilo koupit
 několik věcí do šicího koutku
a rozšířit moji sbírku
starých věcí, které mají něco společného se šitím.


Staré perleťové knoflíky a hned celá kupa !!!

Budou se nádherně hodit na tvoření.

Premiéru měly v organizéru pro švadlenky.



Krabička na spínací špendlíky byl
náhodný nákup, nepátrala jsem po něčem takovém,
dá se říci, že si mě našla sama.


Dostala jsem ji v dost zanedbaném stavu ...
špinavá, zatuchlá, pod nánosem letité špíny.

Po důkladném vyčištění jsem ji natřela včelím voskem
a je z ní moc pěkná krabička,
která nese patinu starých časů.


A posledním mým nákupem bylo šitíčko.
Zaujal mě na něm nápis PARIS
(moje dušička zaplesala mít něco francouzského).


Celý nápis na něm je
VICTOR EMMANUEL III
71. AVENUE
PARIS

A na spodním víčku je:
LANCOSME ALGOCRATINE


Trochu jsem zapátrala na netu
a zjistila, že je to stará lékovka z francouzské lékárny.

Šitíčko je z ní udělané dodatečně.

Nevadí, mám alespoň kousek staré Francie v šicím koutku.


To byly nákupy, které jsem si užila
a mám z nich velkou radost.

V sobotu jsem prožila nádherné dopoledne na burze v Chotusicích.
Je to opravdu "ráj" pro milovnice starých věcí.

Pár "pokladů" nejen do šicího koutku jsem si koupila.
Časem je ukážu ...

Přeji vám krásné jarní dny, které nás čekají !!!

9 komentářů:

  1. Jituško nádhera, krabička je opravdu povedený kousek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kouzelné kousky, Jituško. Je dobře, že si k Tobě našly cestu, jsou v těch nejlepších rukou.

    OdpovědětVymazat
  3. Skutočné poklady!! Verím, že sa z nich veľmi tešíš :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, to jsou opravdu nádherné poklady.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, samé krásné kousky a u tebe jim bude moc dobře. A ty Chotusice, ty probereme osobně :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu říkám úlovky! Krabička na svírací špendlíky je naprosto dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, nádherné poklady !!!!! Ta krabička nemá chybu ..... Marki

    OdpovědětVymazat