7. ledna 2015

Organizér pro švadlenky

 
 A je tady další organizér -  tentokrát pro švadlenky.
 
Moc mě práce na něm bavila
 a zpříjemnila jsem si tak poslední dny
loňského roku.
 
Krásné látky od French General, lněná látka na vyšívání,
staré perleťové knoflíky ...
 
Mám z něj radost a doufám,
že bude dělat radost i jeho majitelce.
 
 




Časem udělám ještě jeden,
nebude stejný, protože dělat stejné věci
mě moc nebaví,
a  některé látky už docházejí.
Nejraději mám proces vymýšlení a vytváření
a jsem zvědavá,
jak to celé nakonec bude vypadat.



 
Tvoření věcí do šicího koutku mě moc baví,
v hlavě nosím další nápad,
ale musím dodělat několik restíků,
protože jak se znám, zase by čekaly
dlouhou dobu na realizaci.
 
 
Přeji vám krásné lednové dny !!!

 

10 komentářů:

  1. pozdravujem Jitka.tak ten je úžasný,dokonalý a prepracovaný!!!máš šikovné ruky.pa,jazmínna

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko to je úžasný organizér. Moc krásné věci tvoříš. Jsi pro mě velkou inspirací. Přeji hodně nápadů v novém roce. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, organizér i jehelníček jsou moc krásné.
    Káťa

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vždy dokonalá práce, Jituško. Dostal mě ten centimetr - úžasný detail!
    A to dělání stejné dobře znám, taky jdu raději dál...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé Jituš.-) Ten vyšitý metr se mi líbí, fakt dokonalý.-))

    OdpovědětVymazat
  6. To je zase ako vždy krásna práca :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  7. Takový dokonalý organizér jistě udělá budoucí majitelce ohromnou radost!

    OdpovědětVymazat
  8. Jitu,
    opět dokonalá práce!
    Moc se i líbí jak ty dokážeš vše propracovat do každičkého detailu :-)
    Moc děkuji za milý komentík a přeji krásné "všední" dny a těším se brzy naviděnou !

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško je nádherný! Z Vašeho šití sálá pohoda, vždycky sem chodím nabírat síly, když je mi ouvej. Tenhle organizér se Vám mimořádně povedl! :)

    OdpovědětVymazat