Romantika růží


Dnes jsem tady s tvořením ve znamení růží, 
jejichž květy jsou krásné, romantické
 a při tvoření dávají vzniklým věcem nádech romantiky
a navozují pocit starých časů.


Jehelníček díky použitým látkám vypadá opět starý
(jak je u mě při jejich tvorbě zvykem),
ale opravdu starý je pouze perleťový knoflík
 a použité dekorace - nůžky, náprstek a špulka.



Kornoutky z mé tvorby už také znáte,
 tyto jsou velké s motivem květů růží.
 Jako dekorace se do nich hodí
 sušené květy nebo jsou krásné jenom tak.




Romantická chvilka při východu sluníčka u nás doma v jídelním koutě ...


... a z šicího koutku.
 


 
 
Přeji vám krásné a pohodové jarní dny !!!


Komentáře

  1. Nádherné kornútky, vlastne páči sa mi všetko... Nádherné a nostalgické...
    Srdečne pozdravuejem,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Jity, vyšívaný jehelníček je moc pěkný. Líbí se mi moc ta výšivka šicí panny. Nemohla bych poprosit o předlohu?
    majka.urb@seznam.cz

    moc děkuji a přeji pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne sú tie kornútky:) Ale celý príspevok sa mi páči, pochvala za pekné fotky.
    m.

    OdpovědětVymazat
  4. LINDOS CONES,PARABÉNS.BOA TERÇA.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpovědětVymazat
  5. jééééj tak toto je nádherné :) pozývam na súťaž o bytové doplnky s nádychom Francúzska: TU

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna práca! ...najobľúbenejšie kvietky mojej mamky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, potěšila jsem se. Krásné kornoutky a ještě krásnější jehelníček.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné to máš Jituš, kornouty jsou opravdu úžasné:-))
    Ajak

    OdpovědětVymazat
  9. moc krasne...havne ten jehelnicek... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty to máš vždycky tak krásně sladěné - výšivka, látka, vše Ti k sobě perfektně pasuje.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci