25. září 2013

Nostalgické kornoutky


Moc se mi líbila předloha holčiček s květinami
a tak vznikly nostalgické kornoutky jako ze starých časů.


Jako pozadí k focení jsem použila starou závěsnou kuchyňskou skříňku,
ve které mám malé mističky, keramické formičky a skleničky s kořením.
Jenom jsem otevřela dvířka a naaranžovala kornoutky.
Docela jim to tam sluší.



Jinak mají svoje místo na háčcích. Použila jsem je jako podzimní dekoraci,
ještě doplním sušenou hortenzií a výzdoba bude hotová.





 
Přeji vám krásné podzimní dny !!! 
 

10 komentářů:

  1. Nádherné kornútky, aj v tej skrinke sú super. To je obrázok vytlačený na výkres?
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, obrázek je vytištěný na čtvrtku.
      J.

      Vymazat
  2. Jituš, tie sú prekrásne!!!! Ja som sa k nim ešte nedostala :(
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitka, krasna praca a roztomile korunky iste doplnia tvoj utulny domcek. Vela inspiracie!

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, překrásné kornoutky a fotkečky, povedlo se ti to, nádhera:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko,
    jen ty je umíš kornoutky tak krásně vyrobit a nafotit :-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Vynikající nápad! Mně by to třeba vůbec nenapadlo, pověsit kornoutky a dát do nich hortenzii.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, dneska ti musím pochválit nejen kouzelné kornoutky, ale i všechny mističky a drobnosti na poličce, krásné kousky.
    Pohodový víkend, pa Helena

    OdpovědětVymazat