1. července 2013

Nostalgická hortenzie


Květy hortenzie patří k mým nejoblíbenějším. Letos bude alespoň u mě doma na zahrádce obsypaná velkým množstvím květů. První kvítek se už zbarvuje dorůžova. A v růžových tónech je i organizér pro romantické duše a milovnice hortenzie.


Někdy takové věci vznikají u mě náhodně. Objevila jsem předlohu na výšivku srdce z kvítků hortenzie, s tím, že z ní bude krásné srdíčko. Bohužel jsem ji vyšila na malý kousek látky, ze kterého bych srdíčko neušila. Skončilo v šuplíku a časem jsem objevila předlohu jednotlivých kvítků a nápad byl na světě. I růžová látka připomíná svými kvítky květy hortenzie.  Takové tvoření mám nejraději,  není plánované a náhody přejí tomu, že vznikne něco pěkného.





Přeji i vám léto plné nádherných květů nostalgické hortenzie.
 



11 komentářů:

  1. Jitu ... tak vyšívaná hortenzie je opravdu nádherná ... pohlazení po dušičce ... Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný organizér, milujem hortenzie...
    Pekný deň,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  3. Vyšívané srdiečko z kvetinových lístkov hortenzie, nádhera na toto ja nemám slov. Prekrásne dielko. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško,
    úplně mi u toho to příspěvku spadla brada !
    Nádhera !
    Miluji hortenzii a sama je ještě na zahrádce nemám, ale jsou v plánu:-)
    Co ty jsi vytvořila je opravdu skvost!
    Nemohu si pomoc, já asi neodolám ;-)
    Je ještě volný ?
    Kdyby jsi náhodou i měla nějaké květy hortenzie navíc,i já bych věděla co s nimi ;-)
    Krásné léto s hortenziemi!
    A díky za komentář, do obchůdku se určitě zajdi podívat, myslím, že i ty si vybereš!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná výšivka! A ten organizér je naprosto dokonalý...

    OdpovědětVymazat
  6. Jituš, organizér je nádherný, dokonalý, úžasný, romantický, materiály krásně sladěné, výšivka precizní... prostě závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. výšivka je nádherná,..a celé dílko je krásně sladěné♥Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Zdrowim Jituško, pááááni to je ale něžný a slaďučký obal vymazlený do detailu:o)! Čmankózně jsi si s nim vyhrála;-D. Móóóc peknučké... Kouzelné letní dny Ti vinšuji, drahá moja! Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jíťo, máš moc pěkný a inspirativní blog. Hned si tě ukládám do oblíbených a budu se těšit, co vytvoříš příště. Jsi opravdu velká šikulka. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat