Nostalgická hortenzie


Květy hortenzie patří k mým nejoblíbenějším. Letos bude alespoň u mě doma na zahrádce obsypaná velkým množstvím květů. První kvítek se už zbarvuje dorůžova. A v růžových tónech je i organizér pro romantické duše a milovnice hortenzie.


Někdy takové věci vznikají u mě náhodně. Objevila jsem předlohu na výšivku srdce z kvítků hortenzie, s tím, že z ní bude krásné srdíčko. Bohužel jsem ji vyšila na malý kousek látky, ze kterého bych srdíčko neušila. Skončilo v šuplíku a časem jsem objevila předlohu jednotlivých kvítků a nápad byl na světě. I růžová látka připomíná svými kvítky květy hortenzie.  Takové tvoření mám nejraději,  není plánované a náhody přejí tomu, že vznikne něco pěkného.





Přeji i vám léto plné nádherných květů nostalgické hortenzie.
 



Komentáře

  1. Jitu ... tak vyšívaná hortenzie je opravdu nádherná ... pohlazení po dušičce ... Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný organizér, milujem hortenzie...
    Pekný deň,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  3. Vyšívané srdiečko z kvetinových lístkov hortenzie, nádhera na toto ja nemám slov. Prekrásne dielko. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško,
    úplně mi u toho to příspěvku spadla brada !
    Nádhera !
    Miluji hortenzii a sama je ještě na zahrádce nemám, ale jsou v plánu:-)
    Co ty jsi vytvořila je opravdu skvost!
    Nemohu si pomoc, já asi neodolám ;-)
    Je ještě volný ?
    Kdyby jsi náhodou i měla nějaké květy hortenzie navíc,i já bych věděla co s nimi ;-)
    Krásné léto s hortenziemi!
    A díky za komentář, do obchůdku se určitě zajdi podívat, myslím, že i ty si vybereš!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná výšivka! A ten organizér je naprosto dokonalý...

    OdpovědětVymazat
  6. Jituš, organizér je nádherný, dokonalý, úžasný, romantický, materiály krásně sladěné, výšivka precizní... prostě závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. výšivka je nádherná,..a celé dílko je krásně sladěné♥Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Zdrowim Jituško, pááááni to je ale něžný a slaďučký obal vymazlený do detailu:o)! Čmankózně jsi si s nim vyhrála;-D. Móóóc peknučké... Kouzelné letní dny Ti vinšuji, drahá moja! Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jíťo, máš moc pěkný a inspirativní blog. Hned si tě ukládám do oblíbených a budu se těšit, co vytvoříš příště. Jsi opravdu velká šikulka. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci