Tvoření s Tchibo


Minulý týden měl obchod Tchibo ve své nabídce potřeby pro tvoření pod heslem "Nebojte se tvořit sami - je to zábava!".  Z bohaté nabídky jsem si vybrala nejen pro sebe, ale i pro dcerku, která je ve věku, kdy jí baví něco tvořit a vyrábět.


Sada razítek s obrázky a texty byla mým favoritem.
Motiv je zobrazen na horní straně dřevěného razítka.
Jsou moc pěkná, taková správně holčičí.


                          
Sada pěti šablon obsahuje:
písmenka, čísla, květiny, zimní, vánoční, narozeninové a jiné motivy.




S dcerkou jsme zatím tvořily s ozdobnými nůžkami a děrovačkami.



Vyrobila jsem si ozdobné kartičky s květinami a jinými motivy.




Také vás zlákala nabídka Tchibo??
Můžete tvořit s papírem,
dělat šperky,
kouzlit s textilem,
tvořit s dětmi
a malovat.

Komentáře

  1. Jitko,
    moc krásná sada razítek :-)
    Zboží z Tchiba mám léty prověřené a oblíbené :-)
    Už jsem na kreativní sady koukala, ale zatím nic nekoupila ;-)
    Díky za tip na poštovné .

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško to je paráda !!!!!Hned tam najedu jsi hodná,že jsi se podělila o bezva TIP,díky Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, vy jste se tedy vyřádily! Ty cedulky máte parádní, měla jsem moc ráda tyhle chvíle tvoření s dětmi, vlastně ještě mám...Já jsem si koupila tu řezačku na papír, asi si ještě něco vyberu :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám spadeno na sady na výrobu šperků. Ještě si to do večera nechám projít hlavou, abych využila akce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. to vypadá krásně, nikdy jsem od nich nic neobjednávala, ale už je stejně pozdě.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci