Máme nový domeček ...


… a je to velké vánoční překvapení pro dcerku. On už vlastně úplně nový není, dcerka ho dostala jako dárek k narození od známých a tehdy jsem ji v něm vyfotila a vešla se do přízemí celá. Pak jsme ho schovali a letos nadešel čas ho darovat. Já jako malá holka bych z něho měla velkou radost, ale uvidím jak dcerka, protože ona „panenková“ vůbec není. Možná v něm budou nakonec bydlet zvířátka.



Já jsme si zařizování ale užila. Ušila jsem kanafasové peřinky, ubrusy na stůl a ze zbytku žinylkového závěsu jsem vyrobila koberečky i s třásněmi.


Do oken pověsila záclony a nastěhovala první obyvatele – novou malou panenku a našla jsem i malé miminko se zavinovačkou z mého dětství, které se přesně vešlo do kolébky.



S podobnou starou panenkou jsem si hrála jako malá a alespoň jsem ji v postýlce vyfotila pro vzpomínku. Mám ji dodnes schovanou i s oblečky a starým dřevěným malovaným nábytkem.


Přeji vám příjemné adventní dny.

Komentáře

  1. No to je nááádhera, jste moc šikovná!
    Z ušitých doplňků dýchá radost, s níž jste tvořila - ostatně jako vždycky, jak je u Vás milým zvykem...
    Vyfoťte pak dceru, jak bude mile překvapená...

    Děkuji za milý zážitek!
    Ludmila

    OdpovědětVymazat
  2. To je náádhera. Hned bych si hrála taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitka, podobne som bola na tom ja, ked sme dcerke kupovali podobny domcek. Vecer pred Stedrym dnom som ho nevedela "dozariadovat", az ma manzel musel krotit, nech jej ho v zapale nezoderiem:))Krásny do najmensieho detailíku:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása....opravdu nádherné, moc se povedl. Hned bych si hrála :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krása něco takového také plánuji ale my máme ještě čas-je nám teprv 9 měsíců:-)vezmu si inspiraci od tebe!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera!Krásně vybavený, je cítit, že vše bylo děláno s velkou láskou. Po takovém jsem toužila, jako malá holčička. Myslím, že by jsem si s ním vyhrála víc teď v mém věku:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu, úplně jsem se zasnila...je kouzelný! Ať v něm budou bydlet panenky nebo zvířátka, bude to krása!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, domecek je krasny, mely jsme stejny napad. Akorat, ze ten nas je starsiho data a jeste ceka na renovaci. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  9. Ono to panenkové období přijde časem :-) A možná bude ten domeček motivací. Já jsem letos šila textilní domeček dcerušce k narozeninám. Je to praktické na cestování. Krásný den!
    http://vad-art.blogspot.com/2011/08/textilni-domecek-pro-panenky.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci