Polička na staré šicí potřeby


Starou  poličku jsem koupila s myšlenkou, že se mi svojí malou velikostí bude hodit do šicího koutku a budu na ní mít vystaveny staré šicí potřeby. Byla natřena již místy oprýskaným lesklým lakem, který šel naštěstí  dobře dolů. Ještě, že je letošní podzim tak teplý a bez deště a mohla jsem tuto špinavou práci dělat venku. Po obroušení na mě vykoukla krásná polička, tak jak jsem si ji představovala. Natřela jsem jí voňavým voskem na dřevo, který dřevo trochu ztmavil a výsledek mého snažení před a po můžete vidět na fotografiích.








Trochu jsem rozšířila svoji sbírku šitíček. První je zdobené a  obsahuje náprstek, dřevěnou minišpulku s nitěmi a náprstek. K reklamnímu šitíčku Hellada, které jsem tady již ukazovala, jsem si koupila v podobném stylu s nápisem ALPA, které má navíc ještě původní nitě, které se dají vytočit a namotat zpět.  Náprstky, dřevěné špulky s nitěmi a krajkami, jehelníček ve tvaru dřeváku a kovová kulatá krabička jsou z domácích zdrojů po babičce. 



Nechala jsem se inspirovat jedním šicím koutkem na netu, kde se mi líbila stará hlavička z panenky, která sloužila k dekoraci na poličce spolu s mnoha dalšími starými věcmi.  Nakonec jsem shodou náhod získala dvě různé hlavičky stejné velikosti. 


Novinek v šicím koutku je více než dost, ještě mi zbývá vytáhnout z šuplíku restíků několik vyšívaných věcí a dodělat je podle plánovaných představ. Čekám až se najde ta správná tvořivá chvilka a pak budu opět pracovat s tvrdým papírem, polepovat ho a nově polepovat látkou i výšivkou papírové dózy.

Komentáře

  1. Moc krásné.Už dlouho toužím po poličce se šuplíčky a stále se nedaří nějakou sehnat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, policka je naramna a moc se mi libi i ty poklady. Doufam, ze si tu chvilku na dotvoreni najdes brzy, nebot se uz tesim na konecny vysledek :o) Mej krasne dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Jako malá jsem chodila k sousedce a dívala se, jak šije. Tvoje zákoutí mi ty hezké chvíle připomnělo, Jitu! Jsi moc šikovná! Ať se ti hezky tvoří!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, jedním dechem krása!! překrásné a ta polička je achhh!!! Šikula a moc se mi líbí tvé šitíčko. Krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Tedáááááááááá, to jsou nádherné poklady, které dostaly nádherné místečko, hned by jsem se v takovém koutku zabydlela a šila a šila a šila...!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, to je nádhera, moc pěkná renovace. Děkuji za tip na šicí krabičku, neodolala jsem a udělala podle Tebe:)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jitko, krásné čmaněníčko. Znovuoživená polička je velice povedená. Ty šicí drobnůstky jsou naprosto úžasné. Jinak děkuji za inspiraci s krabičkou. Mám z Kiku doma dvě a pořád jsem přemýšlela jak na ně, jestli nabílo nebo nějak jinak. Ta Vaše vyhrála. Sluníčkový den přeji Míša

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško,Tvoje polička je sen našich blogerských srdcí.Já bych ji asi nechala v původním stavu, má takovou měkkou patinu a nebo bych po vyčistění použila včelí vosk, ale i tak je to něco :o))) a ty hlavičky panenek v perfektním stavu...s obdivem Mokopa

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný koutek, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jitko, je mi ctí, že jsem objevila tvůj blog. Je to koutek, kam se budu ráda vracet. Zaujal mě hlavně ten titul, že krása je všude. Přesně proto píšu také svůj blog a žiju tak, aby si lidé uvědomovali, že všude kolem nás je moc krásy, ne jen to negativní, co nám každý den prezentují média. Přeji ti krásný a požehnaný den a samozřejmě se budu těšit na návštěvu:
    http://vad-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci